Güzel anneler merhaba. İkili test yaptırdınız mı ya da yaptıracak mısınız? Acaba. Ben açıkçası istemiyorum. Allah nasip ederse her halükarda doğuracağım için her hangi bir test yaptırmak istemiyorum. Allah korusun bir sorun gözükürse ense kalınlığı vs gibi o zaman gerekeni yaparım diye düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz acaba?