Ceylan43 18 haftalık hamileyim , karnıma dokununca rahmimi göbeğimden çok aşağıda sert bir şekilde hissediyorum . siz tam olarak nerede hissediyorsunuz . Benimki resmen bikini bölgesi civarında
Dyg34 Ceylan43 bende 18 ama rahim hiç hissettim diyemem ufak ufak melegimin pıt pıt vurmaları oluyor okaadar o da cook nadir
Ebrulikiz Ceylan43 ben rahim hissetmiyorum ama bazen kasiklarima ağrı giriyor yeni yeni de hareketlerini hissetmeye başladım
Kubranurbulur ben bebeğin haraketlerini hissediyorum rahim nerde tam hissedemiyorum ama bebeği bikini bölgemin orda bazende karnımın yan taraflarında üstlerde hissediyorum bazen solda bazen sağda bi toplanma oluyo sertlik ağrı yapıyo dönerken ani hareketler yapnca flan
tugbaaltun44 Merhabalar, Ben de sol tarafimda bi sertlik hissediyorum ve yururken agri yapiyor uzaninca geciyor sebebi ne olabilir sizce?
Albertos tugbaaltun44 monovit d3 kullanıyorum birde femix omega bu ikisini kullanıyorum. Bu arada kaç kilo aldın 😬 kilolar geliyor bol bol ben bayağı aldım
Ceylan43 Dyg34 o bebeğin vurduğu yer genel bi dokunuşla sert bir şekilde ele geliyor . O rahim işte . Bebeği nerde hissediyorsunuz
Dyg34 Ceylan43 gobek deligin asagısında sag sol kısımlar da bazen sagdan bazen soldan carpıyo herhalde yer degıstırıyor carpıyo arada tekme atsa zayıf kalır dıye dusunuyorum
Yarenelibol 18+3 bnmde sol kasığımda duruyor oğluşum o kadar canımı yakıyor ki budaha başlangıç olmasına rağmen 😩 orda sertleşip duruyor darmı geliyor acaba yerleri kızlar🤔hep rahmime baskı yapıyor hiç yukarı çıkmadı şuan gmbek deliğine doğru ilerlemesi lazımken bizimkiler aşalarda geziyor doktora soranınız oldumu
Ceylan43 Yarenelibol sol tarafım çok ağrıdığında gitmiştim dr sol kasığına baskı yapmış dedi Protestanı bırakmıştım protestona devam etmemi söyledi . Sonra ağrım geçti