Hanımlar merhaba. Uygulamaya göre 6+3 haftalığım ( doktor 5 hafta diyor) keseyi gördük ama daha bebek görünmedi. Bu dönemlerde belirtiler hafif mi olur? Bazen hamile olduğumu unutuyorum çünkü göğüs ağrılarım ve hafif kasık ağrılarım dışında bazen hiç bir ağrım sızım kramp baş dönmesi falan olmuyor. Lekelenmem falan da yok tehlikeli bir durum oluşturacak. Mide bulantılarım da başlamadı. İlk zamanlar böyle mi olur hamileliğimden şüphe ediyorum bazen 🙈 Bebeği görünce mi değişir belirtiler ?