Annelik09 bebeğin karakteriyle de ilgili canım. Mesela ben anne karnında sakinmişim doğunca da öyleydin der annem. Abim anne karnında hareketliymiş doğunca da öyleydi diyor. Bence çok hareketli de çok hareketsiz de eğer doğum sonrasına yansıyorsa çok iyi değil 😅😅