Bebiscann B-33 arama butonuna ketçap mayonez yaz 789885577 bin tane post çıkar ordan öğrenirsin yenir mi yenmez mi😃🤣😁 kız niyee yenmesin
babylion123 mhdmraa B-33 hamileolduğumu öğrendiğim de mayonezi bıraktım içinde çiğ yumurta olduğu için zararlı diyorlar
Cansuada24 B-33 arada birse bişe olmaz bende o haftalarda evde yapmayı denemeiştim mayonez ama olmamıştı 😂 bende yedim sürekli bişe olmadı şükür ama fazla tüketmemek gerek
Lulikli B-33 canım kendine dert mi arıyon bilmiyom ki 😅 ketçap mayoneze kadar ne zararlı şeyler vardır. Canın isteyince ye geç afiyet olsun 😅
B-33 Ay nebileyim ya gözümü korkuttu bu internette yazanlar çok zararlı falan diyorduda Bende severim ikisinide tüketiyorum neyse mayonezi yememeye çalışayım bari çiğ yumurta varmış ya 😅
Lulikli B-33 boşver yediğimiz her şey ofsayt zaten istediğin zaman ye geç onu sakın bunu sakın vallahi adam şişim şişim şişer 😅
Mozarella B-33 yok be canım üzme kendini salca alıyorsun katkılı yoğurt süt hangisi doğal.. tsbiki yemesek iyi ama arada yedin diye vicdanını sızlanma bnce
ozomom B-33 valla ben ketçap da mayonez de canım istedikçe yedim sadece mayonezde pastörize yumurta yazmasına dikkat ettim, çiğ yumurta zararlı olduğu için, içindekiler kısmına bakabilirsiniz pastörize yumurta yazan markaları tercih edebilirsiniz bence 🌺
kbrkrblt16 Yemek konusunda kendimi hiç kasmadım ne varsa yiyorum aburcubur da olsa fast foodda olsa sonuçta haftada ayda 1 yediğim şeyler bişey olmaz yani bu kadar evham boşa bence 😮💨
gamzecee B-33 kendini kasma ama ben hamile kaldığından beri ketçap mayonez kullanmıyorum çok katkı maddesi var evet şimdi yendiğimiz meyve sebze herşeyde vardır ama sonuçta ketçapsız mayonezsizde yaşarım ama yiyecek olmamda sadece ketçap yerim zaten mayonez önermiyorlar içinde çiğ yumurta varmış
star3star B-33 mayonez sırf yağ canım ve çiğ yumurtadan yapıldığı için tüketmeyenilirsin.ketçap domatesten yapıldığı için sorun olcağını sanmıyorum ama yinefe onların içinde koruyucu katkı maddesi oluyor