Kızlar dun akşam ateşim vardı üşüyordm ateşim düşsün diye soğuğa yakın ılık su ile duş aldım ama çok fazla titredim duştan sonra. Neyse sonra yattım ateşim düşmüş bugün gayet iyiyim ama bugün daha bebegm hiç hareket etmedi. 23 haftaligiz. Bebeğim iyi midir o kadar titremeden ve ateşten zarar görmemiştir degill mi ? 1 gün bile sürmedi ates geçti. Doktora gitmedim o yüzden