mlkekayauzun 19 haftalık olduk 🧿 ilk hamileliğim ama henüz hissedemiyorum sanki hissedemedikçede endişe duyuyorum varmı benim gibi aynı endişeyi yaşayanlar
Cansuada24 mlkekayauzun illaki sana burdayım diyodur ama şöyle kelebek ucuyormuş gibi damar atıyormuş gibi hissettirir zaten tekme icin daha cok erken eger ilk gebelikse genelde ikinciler vuruyor falan diyor endişe etme canım 24 haftaya kadar uyurlar sonra uyanırlar daha uyutana aşk olsun 🙂
minikpandammmm mlkekayauzun ben 23 haftalikken hissetmeye başladım canım. Sabret ilk gebelikte geç hissediliyor
Mubufe mlkekayauzun ben ilk hamileliğimde 21. Hafta içinde hissetmiştim misafirler vardı tam çay ikram ederken böyle yukardan aşağı doğru balık kayar gibi olmuştu öyle ara ara hissettm sonra dan güçlendi hareketleri çok şükür 5 yaşında şuan 🤗
Mubufe mlkekayauzun ilk hamilelik geç hissediliyor diye biliyorum bu sfer kaçta hissederim bilmiyorum 11 haftalığız bakalım
Selin12- mlkekayauzun canım ilk hamilelikte gec hissediliyor ben 24 haftalıkken hissetmiştim tam anlamıyla
mlkekayauzun Selin12- yaaa sizde baya geç hissetmişsiniz ama insan endişe duyuyor hissetsem içim daha rahat olucak