Kızlar moralim çok bozuk. 33+3 haftalık gebeyim bebeğimin cinsiyeti kız. Kayınvalidemin 2 tadınığı erkek torunun olacak demiş, bu kadınlar da derler ya temiz kalpli saf hisleri çıkar, öyle kadınlardan. İnsanlar hislerini söylemiş kayınvalideme ama kayınvalidem bana doğum da sürpriz olabilir falan diyor, herseyi hazır elbiseler pembe renkler kapı süsü ismine kadar. Kayınvalidem de beni her görüşünde bunu dile getiriyor, doğal olarak moralim çok bozuluyor. Öyle bisey olursa Allah tarafından mucize olur çünkü bu zamana kadar doktorlar hep kız dedi. Kayınvalidemin sürekli bunu dile getirmesi beni cok üzüyor cevap veriyorum ama yine devam ediyor 😔😔