Pazar günü 39 haftalık doğum yaptım gece kan verdik sarılık çıktı ışık tedavisi kan takibi derken 2 gün öyle geçti. Şimdi de trombosit düşüklüğü var hala taburcu olamadık hematoloji doktoru gelecek muayene etmeye nasıl bi tedavi uygulanacsk bi fikrim yok ama canım çok acıyor küçücük kuzumu alıp eve gidemedik bi türlü. Her gün taburcu olmaya uyanıyoruz ama olamıyoruz. Lütfen dua edin bi an önce iyileşsin yavrum. Allah bütün evlatlarımıza sağlık versin