Gzmhsyn Bugün kontrol için gittim çatıya baktı bebek çok yukarıdaymış kanala bile girmemiş beklemeye gerek yarın gel dedi sezeryan olcak tavsiye verin yanıma ne alayim kendim için heyecan sardı şimdiden 😊
seymaaa123 Ah bende yarın sezeryan olacağım burda bekleyeyim korku panik sevinç heyecan hepsi bi arada 🥲
Gzmhsyn seymaaa123 benimde elim ayağım tutmuyor normal olur diyordum çatı dar bebiş çok yukarda dedi doktorum hayırlısı artk 😊
Gzmhsyn seymaaa123 doktorum spinal oluyor dedi ikiside aynı şey olduğu için galiba yarın anestezi doktoruna da sorucam sizinde mi yarın belli olcak