35+5 olduk ödem çok var ellerimde ayagimda yere basınca topuklarim yanıyor resmen sola yatmaktan kolum omzum uyuşuyor, bebek hareketlerinde bir değişiklik yok ama eskiye göre daha kuvvetli hareketleri, 2 gün önce ilk kez nst ye girdim yaklaşık 20 gün var doğuma dedi ama gün vermedi doktorum, tahmini mart ilk haftasından sonra olacak dedi, bebek iyiyse anne iyiyse 39 a kadar bekletiyorum dedi, dolap siparişi verdik gelmesini bekliyoruz dolap gelince kıyafetleri yıkayıp ütuleyip yerlestirecez insallah