bkts burda bir arkadaş daha 3 demişti ona da benim doktorum sınır 3,5 dedi demiştim canım. Bilmiyorum bizde çok iyi bir doktora gittik Koç üniversitesinde Mert bey perinatoloji uzmanı kendisi bize 3,5 dedi saha geçen hafta gittik canım. İnsallah sonuçların temiz çıkar rabbim güzel hayırlı haberler aldırsın 🙏🏻