Kızlar benim 2. Hamileligim ilki sezaryendi. Smdi 2. De sezaryen olacak. Ben bir seyi merak ediyorum. Kontrole gittigimde nstde sanci falan cikarsa açılma var mı diye bakar mı doktor? Bakmasina gerek var mi yani zaten sezaryen olacagim icin cati muayenesi vs de yapilmaz bakilmaz diye dusnuyodum kendimi hazırlayım mi gene de ben bu durumlara :)