Lgel canım ilk 3 ay riskli kabul edildiği için, benim doktorum 13 haftalık olana kadar 3 haftada bir kontrole çağırdı, daha sonra da 4 haftada 1 oldu, ki riskli bi hamileliğim olmadı şükür ama herşey olabilir bu süreçte o yüzden bence arayı o kadar fazla açma, ikili taramayı da araştır istersen, yaptırmaya karar verirsen 11 -14 haftalarda yapıyorlar, kaçırma.