Ebru_klcc her gün 🙄 oncesinde 12. Haftaya gelene kadar cok tedirgindim cunku ilk gebeligimde 12. Haftada kalp durmasi sebebiyle kayip yasadim, 12 yi gorene kadar kurdesen dokecektim nerdeyse ama kendimi hep soyle rahatlattim, burada o kadar cok okuyorum ki 20. Haftada 30. Haftada 38. Haftada vs bebegini kaybedenleri bunun 12si 30u yok dedim hep kendi kendime, sen elinden geleni yapiyorsun, beslenmene hareketlerine dikkat ediyorsun bundan sonrasi Allahin takdiri dedim, seninle kalacaksa kalir gidecekse zaten endiselensen de tutamazsin onu dedim biraz biraz rahatlattim kendimi, keyfini cikarmaya calistim hep.. Simdi de 14. Haftamdayim hic hamile gibi hissetmiyorum tum belirtilerim kayboldu diye evham yapmaya basladim 😅 bu sefer de ayni seyi yasayan insanlarin varligina tutunmaya calisiyorum ama inanin hic bitmiyor o endise 🤷🏻♀️ Ama yine de stresinizi minimumda tutmaya calisin cunku sizin tum stresinizi aliyor minnosunuz onun iyiligi icin her seyin guzel olacagini onun sizinle oldugunu onu beklediginizi vs soyleyin surekli insallah hepimiz saglicakla aliriz yavrularimizi kucagimiza 🤲🏻