berjerdekikaolikalev Merhaba 5+0 haftalık son adetime göre hamileyim ama bugün kese gözükmedi. İlk çocuğumda 5+2 de görmüştük acaba bir sorun var mıdır? Kasıklarımda batma ve ağrı oluyor progestan başladık
Happymami berjerdekikaolikalev ben 7.haftada gördüm bebeği ilk gebeligimde 4+3 de görmüştüm hepsi bir olmuyor 🌸
hunilimom berjerdekikaolikalev benim de ilk kızım da hemen görmüştük 6 haftalık felandi bunda 7. Hafta da hem bebeği hem kalp atışını duyduk
berjerdekikaolikalev Novaa Beta daha bugün verdim normalde gecikirim yine öyle sandım testi geç yaptım ve doktora ancak gidebildim gurbette tek olduğum için şuan hiçbir şey bilmiyorum yani
Novaa berjerdekikaolikalev Biraz geç döllenme olduysa görülmemesi normal. Beta hcg 2000 bazen 3000 üzeri olduğunda kese görülebiliyor.
hunilimom berjerdekikaolikalev 6. Hafta da gitmiştim ilk kalp atışını bebeği görürüm sandım ama olmadı bir hafta sonra gördüm
Mrv135 berjerdekikaolikalev Bana doktor Beta en az 3600 olunca kese görünüyor demişti. Ben 5000 lerde gördüm keseyi.
berjerdekikaolikalev Mrv135 Anladım şuan hafta olarak 5e girdim gözükmediği için biraz endişelendim ama bakalım diğer kontrolde gözükür umarım