Minikkk27 Beyza_18 vesilece Duphalac bende de mide bulantısı yaptı, kustum ve işe yaramadı. Acıbadem hastanesinde ki doktorum bana onun yerine MAGNESİE CALCİNEE SABA verdi. TADI YOK SU İLE KARIŞTIRIP İÇİYORSUNUZ. 2 güne kabızlık ortadan kalkıyor. ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM
Irnasatka Beyza_18 doktora danışmadan başladım zaten hamilelere veriyorlar akşam 1 kaşık içiyorum eğer işe yaramazsa 2 cunku dayanamıyorum 🙄
mhdmraa Beyza_18 evet çok kabızlık sorunu yaşayan biriyim kabız olduğumda içiyorum iyi geliyor doktorum önermişti günde 3 defa bile içebilirsin dedi bebeğe geçmiyormuş ama zorunda kalmadıkça kullanmamaya çalışıyorum