emineykslcnr Hanimlar kasılmalardan dolayi 28. Haftadan beri kullanıyorum yarin 34 olacağım dr 35 de bırakırız ilacı dedi günde 2 kere kullanıyorum sizler ne zaman bıraktınız ve ne zaman dogdu bebekleriniz bir de günde kaç kere kullaniyorsunuz ilacı
Ddm-dlr emineykslcnr bende 24 hafta başladım günde 8 kere olmak üzere kullanıyordum ne zaman düşürmeye kalksak sancılarım oluyordu oyüzden bırakamadık kızım daha küçük diye vazgectik 29+4 geldiğimizde kızımın kilosuna baktı suyuna durumuna artık bırakıcaz dedi yeni pazartesi bıraktık pazartesi tekrar kontrolüm var bakalım ne dicek ama suanda cok sukur iyim ssdece fitili kullanmaya devam ediyordum günde 4
MihrimahVeAnnesiii emineykslcnr 30 Haftda başladım 36+3de bıraktım hatta dün biraktim günde 6 tane kullanıyordum 😂
Ilkmeyvem emineykslcnr 27. Hafta başladım 33+6 oldum günde 8 tane içiyorum 3 saat arayla 😔 benim plesanta previa sorunum var kasılmalar kanamayı tetikliyor doz fazlalığı bundan ne zaman bırakırım bilemiyorum
21glcn emineykslcnr yok kuzum doğmadı 37+5 haftalık olduk pazartesi gittim sancılarım çıktı yine ama artık doğsa da sorun olmaz dedi doktorum, önümüzde ki hafta pazartesi kontrol var bakalım 🥰
emineykslcnr MasaAllah hani dedim ilacı bıraktıktan ne kadar sonra dogdu acaba diye merak ettim canim saglicakla gelsin kuzucuk bende mi 37 de bıraksam acaba 35 erken gibi geliyor ya benim dr neden öyle dedi acaba 35 de bırakalım diye
[silindi] emineykslcnr günde 4 tane alıyordum rahim ağzı kısalmasından dolayı 32 haftada bütün ilaçları bıraktırdı doktorum.
emineykslcnr Benim günde [silindi] ben günde 2 alıyorum bu iki gündür sanki kasılmalar artti karnim çok sık sertleşir oldu gün içinde hep dinlenme pozisyonunda mi olmam gerek acaba hareket de etkiliyor malum kendim 3 e mi çikarsam acaba ya basta 3 demisti çünkü nst de agri gozukmeyince 2 ye düşürmüştü
[silindi] emineykslcnr ben hep dinlenir pozisyonundaydım ayağa kalktığım zaman karnım sertleşiyordu. Aşağıya baskı oluyordu. Doktorum bana kasık ağrın kasılman olduğu zaman dil altı hapı olarakta kullanabilirsin demişti. Ben ağrım olduğunda da kullandım. Ama doktoruna danış istersen ben yanlış yönlendirmek istemem.