ikizlerin_annesi__ Kıslar 7. Ayda tam doktora gittim burda devlet hastanesinde hani bir sonraki kontrol için birsey demedi . 7. Ayda kaç kez gittiniz doktora ? Bir daha ne zaman gitmeliyim
MeyraRana ikizlerin_annesi__ bende 27. Haftamda kontrole gittim doktor hani bidaha şu gün gel demedi normalde demesi gerekiyormuş sağlık ocağına izlem için gittiğimde bidahaki randevun ne zmn dedi hastanede bende bişi demedikleri için almadım o da almalısın seni nst ye bağlicaklar artık kontrollerde dedi en kısa zamanda git şuan tam 30 haftalığım işte ayın 22.sine randevu aldım. 35. Haftaya kadar ayda bi kez diyorlar sonra her hafta gidiliyormuş sanırım.
Esenasel ikizlerin_annesi__ Ben muayene bittikten sonra mutlaka soruyorum ne zaman geleyim Diye doktor söylüyor o zaman maalesef devlette isler böyle yürüyor yanı birde sürekli gittiğim doktor doğumumu onda olacağım icin artık tanıyor beni
Ceylin680 ikizlerin_annesi__ ben de 29 haftafiyim.enson cuma gittim.birdaha kine ya 33 ye yada 34 te gidicem.ama 35 den sonra her hafta nts bakılıyor .sancı varmı diye suyu varmı diye nasip inşallah o haftaları görürsem gidicem .
ikizlerin_annesi__ MeyraRana Tamamlayamadan göndermiş iki hafta önce Gittim yarın tam 30 oluyorum o zaman şu an mı gitmeliyim yoksa iki hafta sonra tam bir ay olmuş oluyor o zaman mı gitmeliyim
ikizlerin_annesi__ Esenasel Aynen canım ya normalde ben de özele gidiyordum ama bulunduğum şehirde 2 saat uzaklıkta klinik öyle olunca mecbur devlete gitmek zorunda kalıyorum
MeyraRana ikizlerin_annesi__ ayın 22. Randevum var bakalım ozmn öğrencem tam 31. Haftama denk geliyor nst ye de bağlamaları gerekiyormuş sağlık ocağında ki ebe öyle demişti. Her kontrol de 20 dk nst ye bağlıyor dedi.
ikizlerin_annesi__ MeyraRana Ceylin680 Anladım aynen tamam o zaman ben de iki hafta sonra gittiğimde 32. haftam da olmuş olacağım o zaman daha mantıklı oluyor
MeyraRana ikizlerin_annesi__ ben şuanlık ayda bi kere gidiyrm perinatoloji ye ayda bi kere randevu açılıyor çünkü bu seferki gitmem de söyler heralde artık şu kadar süreyle gel diye demezsede kendi kafama göre giderim 2 haftada bir çünkü ağırlaştm artık 30.haftadan sonra hani bazı gebelerde amniyon sıvısı azalabilyrmş bebek için tehlikeli ymiş 2 haftada bir kontrol şart bence.