Merhaba kızlar 🥺
Hep buraya negatif şey yazanlara kızardım dün 15.02.22 14:27 itibari ile doğumum zorunlu sezeryan olarak gerçekleşti bu süreçte testim pozitif çıktı bende kendımı nekdr motive ettiysem devlet hastanesıni seçtiğim için nekdr pişmanlıgımı dile getirsem yetersiz kalır spınal olacak diye kendını doktor sanan bir bey abartısız diyorum 10 kere o iğneyi belime soktu çıkardı kendını kasıyorsun olmuyor diye kendı becerıksızlıgı değilmiş gibi sonra baska bir bayan bana sakın olup kendımı kasmamaı söyledi bende artık dayanamadıgımı gücümün kalmadıgını söyledim dedım felc olucam galiba bacagıma falan vurdu agrısı iğrencti oraya kadar herşey tamam ben ilkini normal yaptım bşrtrk doguma girerken sancı çektim bitti gitti ama bu neymiş böyle yok kanamam fazla olmus gelen karnıma bastırıp el atıyor zaten uyuşuk bacağım tirtir titriyorum gelen bastırıyor dedım yeter artık şimdi boynum tutuldu dedıler normal yapılan anestizden agrı kesıcı saatı gelmeden bısey yapamayız beneğin kilosunu boyunu öğrenmek için verdiğim mücadeleyi anlatmıyorum bile taburcu olunca dosyasında yazıyormus zorla öğrendık yani anlayacağınız doğup doğurdum burnumdan geldi ve hala ayaklamadım dogru düzgün imkanınınz varsa normal yapın