Melisakplnn Kız 2 aylığız daha ama saçımda sadece kulak arkasında 2 paket var kızışdı turuncu oldu görükçe gıcık oluyorum onları tek boyatsam zararlımı . Sizin doktorlar boyayı ne zaman yapmanızı ssöyledi
Gzmmmmmm11 Melisakplnn 3 ay bitene kadar asla boyatmamalısın çünkü bebeğin organları gelişimine devam ediyor ve çok zararlı. Doktorum 4. Aya girdiğinde organik boyayla boyayabilirsin demişti
zeymoms Melisakplnn ben 6. Ayda komple boyattım organik bir boya ile ama sadece kulak arkası ise dibe deydirmeden açık havada organik boya sürün ya da mor sampuan yapın en kötü 4 hafta daha dayanın bişey olacağını sanmıyorum