Halide_70 Doğumdan sonra işe dönmeyeceğim o yüzden izin olayı sorun olmaz çıkarsam direkt istifa ederim fakat şimdi 2 doktorum da dikkat edip işine gidebilirsin diyor. Hiç denememekten ise 1 hafta da olsa işe gidip denemek istiyorum. Zorlanacak mıyım? Nasıl geçecek diye. Sınıfım çiçek gibi bir sınıf küçükler ama asla üzmezler yormazlar beni, aramızda harika bir bağ var o yüzden biraz çocuklarıma da güveniyorum 😌