Zeynom Merhabalar..Benim 24 hafta bitti. ( 24+ 4 ) 5.aydan itibaren şişmeye başladım.Ayaklarda,yüzde ve ellerimde ciddi anlamda şişkinlik,ödem oluştu.Haliyle çok fazla da kilo aldım. Şimdiden 14 kilo aldım.Hatta tuzu yok denecek kadar aza indirdim yemeklerde felan. Tatil için memleketime geldim.Buradaki doktorlar da pek ilgilenmedi kendi hastası değil diye sanırım. Bu durumum sizce normal mi ?Bilgilendirirseniz sevinirm.Teşekkürler..
Kevsersepettttt Zeynom ödem sadece tuza bağlı değilmiş malesefki tansiyona da bağlıydı mış doktorunuza mutlaka bildirin ve tansiyonunuzu ölçün
Emy Biraz erken başlamış evet canım ilk aylar sende benim gibi fazla kilo almışsın ilk aylar fazla alınca öyle oluo tuza dikkat et bol su iç ekmeği en aza indir tansiyonuna dikkat et
Zeynom Çok fazla kilo alacağa benziyorum ama bakalım.. Keşke çok yesem de yedim de kilo aldım desem..😊 Ama çok azamî miktarda yemeye çalışıyorum.Ekmek,tuz ve makarna gibi yiyecekleri çok aza indirdim. Tekrardan teşekkür ediyorum.