Kızlar nolur yardımcı olun 24 ocakta tüp bebek transferi oldum adete göre 5+6 yım 5+2 de keseyi gördüm ama beta hcg değerim yavaş yükseliyor cumartesi günü 1126,9 çıktı çarşamba tekrar vermemi söyledi doktor 1438,1 çıktı nolur yardımcı olun doktor düşük olabilir dedi düşük yapan var mı bu şekilde 😭😭😭