babyninannesi Eslem_1 okadar da degil 5 yil süresi varmis tetenozun , acildeki doktor soyledi parmagima dikis atarken, ondan bende saglik ocagimdaki kadina soyledim oldum diye ama yapiyoruz yine dediler
bsraaktan Eslem_1 kendi doktoruma telefonla sordum 20 haftada öneriyoruz dedi bilemedim şimdi sağlık ocağıda yarın gel dedi
Eslem_1 bsraaktan beni sağlık ocağından aradıklarında da çok erkendi 15-16 haftada yapacaklardı sanırım hatta 18. Haftamdaydım doktoruma sordum olabilirsin demişti ama ben yine de 20. Haftayı bekledim buradaki yorumlarda genelde 20. Hafta yaptırmışlar o yüzden 😊 ama tabi sağlık ocağına kalsa 1 ay gecikti aşın diyorlar 😀ama zaten doktorunda bekle demiş bekle canım zaten 2 hafta kalmış gelir geçer bebek hareketlerini hissediyorsun değil mi? 🌸
bsraaktan Eslem_1 henüz hissetmiyorum bugün biraz yan taraflarıma kramp gibi bişey oluyor ama bilmiyorum ki nasıl bir histir ayıramıyorum
Azra_Mom Eslem_1 tam 4 gün sürdü ikinci dozum geldi kuzenimin nişanı var diye erteledim bende kolumu kaldırıp makyaj bile yapamam yoksa çok ağrıyor ve ağırlık hissi oluyor ama geçiyor merak etmeyin 5. günde bişey kalmıyor ben buz filan tutmadım üstüne yatmamaya çalıştım o kolumla çok yukarılara uzanmadım eşimden istedim yüksekten birşey alacaksam onun dışında ilaç dağılsın diye iş yaparken az az kullandım ama birkaç gün ne yaparsan yap ağrır dedi hemşire zaten
Eslem_1 Azra_Mom ilaç hareket edince daha rahat dağılmaz mı bende hareket kısıtlanması olmasın diye hatta kol egzersizi bile yaptım 😅 düne göre biraz daha iyi çok ağrımıyor hatta dün hiç sol tarafıma yatmadım şimdi koluma ağırlık vermeden yatmaya çalışıyorum bebeğe kan akışı daha iyi olsun diye mecbur 🌸🤷🏻♀️ 3 gün banyo yapma dedi
Azra_Mom Eslem_1 işte ilaç dağılsın diye az az kullandım öyle olmasa zaten hiç kullanmazdım o kadar ağrı ve ağırlık vardı ki sadece zorlamadım canım yanmasın diye bana duşa aynı gün bile girebilirsin dedi nedense 🤷🏼♀️
Eslem_1 Azra_Mom o zaman sizin fazla ağrımış gibi çünkü bende de ağrı oldu ama normal rutin işlerimi yaptım o kolumla sol koluma vurdular ikinciyi sağa vurdurmaya düşünüyorum
yikikamazonlu bsraaktan tabiki gidin. Bu aşı çok önemli. Ne şartlarda doğum yapacağınızın garantisi yok. Ve tetanoz olan kişinin kurtulma şansı yok sonuç ölüm Allah korusun
yikikamazonlu bsraaktan tabiki gidin. Bu aşı çok önemli. Ne şartlarda doğum yapacağınızın garantisi yok. Ve tetanoz olan kişinin kurtulma şansı yok sonuç ölüm Allah korusun
yikikamazonlu bsraaktan tabiki gidin. Bu aşı çok önemli. Ne şartlarda doğum yapacağınızın garantisi yok. Ve tetanoz olan kişinin kurtulma şansı yok sonuç ölüm Allah korusun
Seyma_ck Eslem_1 İlki 3 günde geçmişti ikincisini oldum. bugün 2.gün hala var ağrı bakalım yarın ne olacak
[silindi] Eslem_1 Geçmiş olsun canım 🌸ben henüz yaptırmadım iki hafta sonra yaptıracam cidden çok ağrıyor mu ya korktum şimdi böyle covid aşısının kolda bıraktığı ağrı gibi bir ağrı mı
Eslem_1 [silindi] kovid aşısı olmadım bilmiyorum ama ben de hafif kol ağrısı yaptı normal rutin işlerime devam ettim öyle kolumu kaldıramayacak derecede bi ağrı değildi korkmayın 🌸salı günü öğlen olmuştum bugün 3. Günümdeyim her geçen gün bir tık daha ağrı azalıyor sanırım haftasonuna tamamen bitecek 🌸🤗 başta ben de istemiyordum çocuk için endişe etmiştim bir şey mi olur diye ama aksine doğumda çocuğa bir şey olursa vebal almak istemedim gittim aşımı oldum sonuçta ameliyathanede başımıza ne geleceği belli değil bize ve çocuğa makas değecek ben üzerime düşeni yaptım takdir Allah’tan artık 🤗
Eslem_1 Gzm23 ben hareket esnasında herhangi ağrı vs hissetmiyorum ama kendim aşı vurulan yere bazen hususi dokunuyorum ağrı var mı diye evet hala var bir an evvel geçsin diye kendimi şartlandırdım sanırım dokunuyorum ara sıra🙈😀
Seyma_ck Eslem_1 yok normal işimi yaptım herhangi bir sıkıntı olmadı kullanma konusunda sadece sağıma yatmak canımı acıttı ilk döndüğümde ve kolumu kaldırırken canım yanıyo