Tugbadmr geçmiş olsun. Bende kovid oldum tat koku gitti hatta 19. Günüm bugün hala iyi olamadım sürünüyorum. Doktorum da merak ediyorum gelişmiş mi ortalamanın biraz altındaydı dedi birde bende çentik var 28 haftalıkken 1168 gramdı. 32 de kovidden dolayı gidemedim. 34+4 te kontrolüm vardı. Gelişimi yerinde dedi. 2 haftaya kadar ileri yada geri olması normal. Zaten son haftalarda kilo alımı hızlanıyor. Sağlıklıysa hiç takmayın. Bundan sonra daha güzel beslenin 🌸