Merhabalar 3 gün önce sezeryan doğum yaptım spinal belden uyusturma ile kızımın sağlığı yerinde çok şükür küveze girmedi ☺️🎀 fakat ben hiç iyi değilim . Ağrım yok yatarken . ama tek basıma kalkamıyorum yataktan . dikişler acıyor . Biri beni ayağa kaldırınca tek basıma yürüyebiliyorum . Sezeryan süreciniz nasıl geçti kaç günde tek basınıza ayağa kalkabildiniz ☺️