Merhaba burda sormuştum aile hekiminden rapor alanlar kabul edildi demişti ama ben önce devlete gittim doktor yok suan aile hekimime gittim elden yazı yazıp verdi onuda kabul etmediler sizinkini nasıl kabul ettiler suan kalktık başka ilçeye gidiyoruz orda doktor var mı diye orda yoksa yan şehire gideceğiz