Tinkiwinki Merhaba kızlar. Reglim 6 gün gecikti kan testi verdim hamile değilim. Ama hala regli olmadım . Hiç yanılma payı yok mu sizler de yaşadınız mı bunu?
Afifeelif Tinkiwinki geç döllenme olursa yanılma payı var kuzum.. en son ilişkiden sonra 12 gün geçtiyse gebelik şüphesi olmaz. Kendin hesaplayabilirsin ilişki gününden itibaren
Brfant22 Tinkiwinki yanılma payı var canım bekle biraz sonra tekrar test ver. Başıma geldi kan testi negatif çıktı adet söktürücü kullandım meğer hamileymişim. 🤦♀️ Allah korudu çocuğumu
caganin_annesi Yanılma payı var. Seni umutlqndirmak istemem ama ben adet olmam gereken günümde kan verdim beta 0 diye her şeyi yaptım bir ay geçti hala regl olmayınca tekrar test yaptım beta 49 binde ve ben 8 haftalık hamileydim. Doktorlarda şaşırdı bu duruma ve geç döllenme dediler. Labaratuarda bir hata olmuş olabilir dediler. Hatta aynı şey @ikimelekannesii22 binde başına geldi bu ay 🤷
ikimelekannesii22 caganin_annesi evet öyle adetim gecikince kan verdim negatifti 2 hafta sonra tekrar verdim pozitif oldu🤷🏼♀️