Seboos bende neredeyse 35.haftama başlayacağım yarın şimdiye kadar hiç kusmadım, koku hassasiyeti ilk haftalarda çok oldu, sıcak havada yemek kokusu çok zorladı ama hiç sonuç kusma olmadı hala daha yok, hatta 3.trimesterin mide yanması ekşimesi problemlerini de yaşamıyorum çok şükür 🥰