Benim de ikinci doğumum olcak ilkinde bu kadar korkmuyodum tekrar o sancıyi nasıl çekicem nasıl olcak fekan ilk doğumum yıldırım doğum Muş doktor taa onda demişti belinde bile ufak bı sancı hiseetsen gelceksin diye diyorum ya yolda doğarsa ya yetişmezsemmm ahh binlerce soru var kafamda😅