Ecem52 hemsiree benim ilk yaptığım testde böyle silik çıkmıştı henüz çok yeni olduğu için öyle oluyormuş hamilesiniz büyük ihtimal 🥰
hemsiree çok teşekkür ederim Allah herkese nasip etsin inşAllah 🤲 kan testi vermeye gidiyorum 2 saat sonra kesin sonucu alırım 🥰
hemsiree ikimelekannesii22 14ünde olmam gerekiyordu ama genelde 5 6 gün gecikme yaşardım zaten. test yapma sebebim normalde reglden 10 gün önce göğüslerim aşırı ağrıyordu ama hiç bir regl belirtisi yaşamadım
Afifeelif hemsiree ah canım hayal değil tebrik ederim.. gebesin💐.. sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🤲
hemsiree Gulcingezer teşekkür ederim kan verdim şimdi 2 saate çıkar dedi bekliyorum bakalım hayırlısı inşallah 😊
Eslamliyam hemsiree bende ilk test yaptığım da böyle çok silik çıkmıştı. buyuk ihtimalle hamilesin canm 🥰
B-Y94 hemsiree yok canım hayal değl 😂 hamişsin canım ama daha çok yeni hemen kan tahlili ver hayalet çizgin var hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün sağ sağlim kucağa almayı nasip etsin inşallah Rabbim kuzum 🥰🥰🤲🏻😍😍🎉
hemsiree B-Y94 güzel kalbinizden öperim çok sağolun teşekkür ederim ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
B-Y94 hemsiree aminnn aslı ben seni öpüyorum yanaklaeından güzel kalbinden yüzüne vurmuş o güzel masum güzellik 🥰 ben hamiş görünce duygulanıyorm hemen
bebislerimi_buyutuyorum hemsiree benim testim de böyle çıkmıştı adet düzensizliğim vardı ve gebe olup olmadığımı bilmiyordum yaptığımda ikinci çizgi böyle silik çıktı ardından kan tahlilinde gebe oldugumu öğrendim 🥰
Emel29 hemsiree benim 2 gebeliğim de böyle çıktı ikisinde pozitifti daha çok yeni olduğu için silik çıkmış 🙂