Nidabeser Merhaba İzmir’de medifema hastanesi hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba Doğum için çok endişeliyim
isimsizz Merhaba, bende Ayşe hanıma gidiyorum kontrollere . 7. Ayım oldu ama hala tereddütteyim. Hastane temiz ama doğum konusunda daha hiç bir bilgi alamadım.
Nidabeser isimsizz bende Ayşe hanıma gidiyorum ama biraz tereddütlüyüm doğumla alakalı bende 6. Ayıma girmek üzereyim korkuyorum nasıl olacak diye
Baharrr Bende ayse hanima gidiyorum hic memnun kalmadim acikcasi zeynep daha iyi ayseye gore isterseniz 1 kezlik ona alin kontrol bakin hic icinizde suphe tereddut kalmiycak cnki ayse hic bi bilgi vermiyor aliyor geciyor hemen.