Ben bi cantaya bi takim hastane çıkışını takim olarak paketleyip koydum bi takim kendime pijama takimi iki tane depend on tane falan bebek bezi bir iki tane fazladan agiz mendili kendime çorap nohut battaniye koydum ince battaniye zaten hastane cikisinin icinde de var bi tane de alt çamaşır koydum bu kadar. Bide yedek bi çanta yapacağım o hep arabada kalacak ne olur ne olmaz. Onu da hastaneye cikarirsak mecbur gelince yikamamiz gerekecek diye yedekleri ayri koydum