Prenslerinannesi_ canım annem miyom ameliyatı oldu dogum katında kaldı hemşirelere iyi davranırsan onlarda sana iyiler çok işgi yok tabi özeldeki kadar ama şöyle diyim bir kadın bebek odası süslemişti hemşireler niye bize sormadan hareket ediyor falan demişlerdi odalarda 2 tane bebek kuvezi 2 yatak 2 koltuk vardı sıkıntı şurda başkasına gelenler seni çok rahatsız ediyor uyumaya çalışçaksın ama uyuyamıyorsun çünkü yandakiler sürekli konuşuyor sıcaklık bakımından çok iyiydi oda 3 ögün yemek veriyorlardı bizim doktorumuz bülent hocaydı çok iyi bir doktor tavsiye ediyorum