Dilarey 8 haftalık gebeyim. Sanki regl ağrısı gibi bi ağrı var karnımda uzun süredir. Normal bi ağrı mıdır acaba?
Hanzademerve Dilarey kanaman yoksa normaldir çok fazla yorma kendini en riskli haftalar bu haftalar sırt üstü uzan sürekli
Canicim61 Bebek büyüdükçe vücudun da değişiyor gayet normal ama hassas zamanlarin ani hareketten ağrı kaldırmaktan kaçın dikkat et.Daha fazla bilgisi olan yazsın inşaallah ☺️