Merhaba kızlar bir hafta önce doğum yaptım herşey yolunda sağlıklıyız ama ben ağır depresyon geçiriyorum aşırı bir kaybetme korkusu yüklendi üstüme babam ben küçükken vefat etti kardeşim yok sadece annem var eşim ve şimdi de kızım oldu aklım çıkıyor bu üçünden birine birşey olacak diye geceleri gözüme uyku girmiyor yalnız kalmaktan çok korkuyorum biliyorum hayat böyle kaderin önüne geçilmez ne olacaksa olacak üzülmek çözüm değil ama sürekli kötü senaryolar düşünüp ağlıyorum aşamıyorum benim gibi olup atlatan varsa lütfen bana yardımcı olur musunuz işin içinden çıkamıyorum çok kötüyüm