Bebiscann 12356799 ben hamileyken ilaç kullandım enfeksiyon için ama doktorun yazması gerek çok geçmiş olsun
Hazal_kubra12 12356799 Onu doktoruna söylemn lazm bnmde ikili taramada idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor bol su iç geçer dedi ilaç yazmadi 23 haftaligim akıntı ve koku vardu geçmemiş fitil yazdı
12356799 Önemli birşey mi peki neyden olduğunu açıkladımı doktorunuz bana pek ayrıntı vermediler korktuk haliyle