Eymensmom35 kuzum ben 5 aylıkken boyattım, ilk 3 ay sakıncalı diyorlar, çok okudum, araştırdım, amonyak içermeyen, deriye temas etmeden ve kokusunu solumadığın taktirde yaptırabilirsin, ben diplerine kadar boyatmadım, maske taktım ve hava alan bi ortamda yaptırdım