hayat954 oldum 3 dozu(Biontech) da hicbir sorunla karsilasmadim kaldi ki asiri alerjiğim. Gecmiste ilac alerjisi yuzunden kalbim durdu tekrar calistirmislar. Cok sukur covid de olmadım. Bu aya kadar her gun ise gidiyodum. Maskeme dezenfektanıma dikkat ettim. Zaten misafir pek kabul etmiyoruz. Arada sirada ailemizi görüyoruz. 19+4 oldum ikizlerimle,insallah sureci sorunsuz tamamlarız. Domuz gribi gecirdim 12. Haftada. Aşırı zordu. Bence alınmaması gereken bir risk. Ates dusmedi, goz burun akintilarim durmadi. Asiri halsizlik oldu. Grip asisi olmadığıma pisman olmustum. Bulamadik. Doktorum yoksa onu da önermişti.