18 haftalik hamileyim sabahlari 8-9 gibi kahvaltı yapmayi istemiyorum(aclik hissim olmuyor) o yuzden bir bardak süt içiyorum uyandigimda 11-12 gibi de kahvalti tarzi yemeye çalışıyorum (zar zor) . Tüm gece bir sey yemeden uyuyoruz sonuçta sabaha kadar bebek acikmis oluyor mu, uyandiğimda süt icmem yeterli mi bebek açısından? Birde şu yemek miktari konusunda biri beni aydinlatabilir mi anne karnindaki bebek ne kadar besleniyor, ben ne kadar yemeliyim, kendimi tok hissetsemde yemelimiyim?