Burcukose Merhaba 9+2 gebelik haftasındayım tsh hormonu, 2,87 çıktı doktor ilaç başlayalım bunu 2,50 yapalim dedi aynı durumda olan var mı ?
Ozqemuhammed Burcukose benimde 3.58di başta doktor başladı şuan 1.58 halen kullanıyorum 37 haftalık hamileyim yani hamileliğin başından belli kullanıyorum. Önemli bı ilaç zararı yok
Burcukose Ozqemuhammed teşekkür ederim aslında bu kadar şart mı diye düşünmüştüm :) Doktordan daha mı iyi bileceğim diyip sustum
Ozqemuhammed Burcukose dahiliyeye aylık gidiyorum. Her ay kan alınıp kontrol edilmesi gerekiyor 25 mg euthyrox kullaniyorum.