Sedaaaa25 Kızlar merhaba, 2 şubatta pozitif olmuştum karantinam bitti tekrar test veriyorum ama 4.kezdir pozitif çıkıyorum belirtim yok 15 gün oldu korkuyorum bebeğime de bir şey olacak diye böyle bir durum başına gelen gören duyan var mı deliricem artık
Esranur_uzkan Sedaaaa25 canım benimde aynı 3 haftadır 3 kez pozitifim. Pozitif olduğum için doktorda muayne edemiyor bende çaresizce bekliyorum belirtim yok ama boğazımda balgam vardı onu geçirdim yarın yine gidip vericem doktor öyle söyledi . Geçmiş olsun bu arada
Bebegim0101 Sedaaaa25 bulaşıcılığını 1 haftadan snra kaybediyor yani yalancı pozitif çıkıyor sonuclarda
Azize64 Sedaaaa25 canım ilk haftadan sonra eğer belirtilerin yoksa bulaşıcı olmuyor benimde hala kovid testim pozitif çıkıyor ama belirtim yok o yüzden işe başladım eltimde hastanede çalışıyor oda pozitif ken işe başladı bulaşıcı olmuyor hatta kaynımın 3 aydır testleri pozitif oda çalışıyor
Sedaaaa25 Esranur_uzkan sana da çok geçmiş olsun canım, kadın doğum muayenesi ise hiç ihmal etme git bana doktor bulaştırmıyor normal yaşantına devam et dedi bende yarın mecbur muayene için gideceğim bu sefer insanın aklı kalıyor bebeğin durumu nasıl acaba diye
Dilekxx Bende 2 şubatta pozitif çıktım bu gece hes de rizsksiz yazdı çok şükür. Test vermedim vermeyince düşünmüyorum kendimi çok iyi hissediyorum.Elhamdulillah 🙏
Pulika Dilekxx karantina bitince direk hastaneye gidilebiliyo mu yest yptırmaya gerek yok die düşünüyorım ama isterler mi acaba negatif sonucu
Sedaaaa25 Pulika yok canım ben birkaç kez verdim test doktor diyor ki belirtin yoksa karantinan bitince tekrar test verme
Sedaaaa25 Kovid polikliniğindeki doktor da öyle söyledi 7 gün sonra bulaştırıcı özelliği yok normal yaşantına devam edebilirsin diye ama insan psikolojik olarak herkese bulaştıracakmış sanıyor 😢