beyzakaralar Özel bölgemde acayip şekilde kaşıntı var ilk başta iç bölgede oldu sonra dışarısi kaşınıyor ne kullansam geçmedi beni uyutmuyor diyebilirim ne onerebilirisiniz acaba 😑😑😑
zeynepp1 beyzakaralar ben bir ara öyle olmuştum allah neler denedim geçmedi en iyisi bir kadın doğuma başvurmanız o ilaç verimce geçti
Bebiscann beyzakaralar doktora gitmeni öneririm canım, bide tansiyon sıkıntın yoksa bir limonu bir sürahi suya sıkıp o suyu akşama kadar bitirin her gün yapın iyi gelecektir
Eminedemir1 beyzakaralar Bende yaşadım çok zor bı durum öncelikle çok geçmiş olsun canım ılık suyla bol bol yıka ve sık sık iç çamaşırı değiştir rahatlatıyor bu
beyzakaralar Eminedemir1 günde 5 kere degistiridgim oluyor akıntım olduğu için ped kullanıyorum onun için daha fazla oluyor maalesef
Elifbrtnn Ben krem kullandım baya iyi geliyor doktor vermişti zaten - Travazol düzenli kullanım da kesinlikle işe yarıyor
Bebiscann beyzakaralar tabikide hayır ben hamileyken günde yarım kilo limonu kabuğuyla yiyordum, tansiyonun düşmüyorsa sıkıntı yok
MihrimahVeAnnesiii beyzakaralar Büyük ihtimalle mantar. Bende de yeni oldu bir kaç gün çektim . Travazol krem kullanıyorum şuan rahatladım valla. Doktoruna bir danış.