Medine94 merhaba canım benim Allah saglikla kucağına aldırsın bende çok hareketli diye korktum evet şükür hareketleri iyi ama az da olsa hareket ediyorsa iyidir korkma belki iç karnın çok geniş ondan az geliyordur sana kız kardeşimde öyle olmuş birde cinsiyet te fark ediyor diyorlar ne kadar doğru bilemem bizde 29 + 5 zaman geçiyor ama sabır ver zamanında gelsin insallah bizdedir gebelik şekeri çıktı kafama takıldı bakalım duzelicez I sallar 😂 bebek dinlenme zamanında çok hareket eder dinlen korkma insallah 💐💐🧿🧿