Kızlar merhaba 39+3 haftalık hamileyim gece 4den beri kasıklarımda ağrı var ağrı 3 defa şiddetlendi 50sn sürüp geçiyordu sonra uyumuşum fakat şuan bile adet olmuşum gibi sızım sızım sızlıyor hiç geçmiyor doğum belirtisi mi bu acaba sancı şeklinde değil de hiç geçmeyen bir adet sızlaması var