1996fatma eşim senden bişey istesem anlayışlı karşılarmısın erkek olursa babamın adını versem ne dersin demişti bende olur tabiki demiştim anlayışn için teşekkür ederim ozaman kız olursa da tamamen sana bırakıyorum sen ver dedi bende anneanneme çok önceden söz vermiştim üzülüyordu torunlarıma adımı veren olmadı güzel değilmi diye ben veririm demiştim sevindiydi baya öylelikle vermek istiyorum yanına ek isim olsun istedim ama cinsiyet belli değil daha hislerim kız yönünde 😍birde eylülde olucK bende Eylül doğumluyum ve eylülde düğünüm oldu Eylül adınıda seviyorum cennet Eylül uyumlu sizce acaba