Geçmiş olsun, devlet hastanelerinde gebe ateş polikliniği var. Orada nöbetçi kadın doğum doktoru oluyor gebe covidlere bakmak için. Ben covid olunca oraya gittim. Nst ve ultrasonda muayene ettiler. Doktor lan sulandırıcı oksapar yazdı. Bittikten sonra da kendi kadın doğum doktoruma gittim o da ecopirin verdi 3 hafta oldu hala kullanıyorum. İstersen sende gebe ateş polikliniğine git, bebeğini muayene etsinler için rahat eder.