Ezgisareakar benim oğlumda gelmiyorrr 39+2 bugün 41. Haftayı beklerim gelmezse diyor doktor ama ben çok yoruldum artık sıcaklardan beklemek istemiyorum ve hiç sancı açılma nişan su falan yok 1 tane bile belirti olmazmı fellik fellikte geziyorum yoruyorum kendimi ama tık yok