minikbebegim19 Böyle şeyleri düşünüp korkutma canım kendini. Bende kimlerden neler neler duydum bi bilsen. Onlara karşı ne kadar da kuyruğumu dik tutsamda içten içe tabiki korkuyordum çünkü başıma ne geleceğini bilmiyordum. İnan ki abartılacak kadar korkulacak birşey yok. Sadece sancı biraz zorluyor. Zaten sancıdan bebeğin nasıl çıktığını bile sonradan idrak ediyorsun. Hopp bebek çıkınca sanki dünyaya yeniden gelmiş gibi hissediyorsun 😊😌. Sonunda bunun da gelip geçeceğinin bilincinde ol, ol ki sürekli hatta doğum anında bile aklına gelsin Çar çabuk olup bitsin. Kızım 2 gün sonra 11 aylık oluyor ve ben 9 haftalık hamileyim sen düşün 😃 ve Allah izin verirse yine gidip çatır çatır normal doğurup gelicem 😅🤷🏻♀️